AQ~ Ubers Discussion

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-06, 23:58

This is the place to discuss your opinions, thoughts and likes/dislikes on the current Uber's.
No swearing.
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Ubear on 2009-07-07, 00:01

No swearing.
Oh dear... I FUJIN love Ubear Form! Very Happy
See what I did there? Wink Fujin... ;D

I guess Ubear Form can be considered Uber and Epic. Shocked
avatar
Ubear
Member
Member

Posts : 20
Join date : 2009-07-06
Age : 26
Location : Chair :D

View user profile http://guardian.battleon.com/Build30/charview.asp?temp=9353531

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-07, 00:03

That was a close one... Wink

I lub my Golden Plate! its saved me many a time.

And yes, Ubear is included
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Ubear on 2009-07-07, 00:08

Haha ;D
You and your spell casting in Golden Plate... You're crazy about them lol.
avatar
Ubear
Member
Member

Posts : 20
Join date : 2009-07-06
Age : 26
Location : Chair :D

View user profile http://guardian.battleon.com/Build30/charview.asp?temp=9353531

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by PieLover31416 on 2009-07-07, 00:24

Ubear wrote:
No swearing.
Oh dear... I FUJIN love Ubear Form! Very Happy
See what I did there? Wink Fujin... ;D

I guess Ubear Form can be considered Uber and Epic. Shocked

Ooh, Ubear said "FUJIN!"

Oh wait, now I said it. >.>

I have Vayu, though I don't use it much. I have Reign for offensive, + CIT; Golden for Defensive, + Def. Shield, along with Sila's Staff so I can Spell Spam; and I have Shadow for Dark Def. and Balance. Smile
avatar
PieLover31416
Advanced Member
Advanced Member

Posts : 102
Join date : 2009-07-07
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-07, 00:28

Yay! a fellow spell spammer! cheers

Edit: does my Avatar remind u guys of helloguy's avvy? lol


Last edited by Digital X on 2009-07-07, 02:33; edited 1 time in total
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Romanv12 on 2009-07-07, 01:16

Pure Warriors FTW! Very Happy Asgard rocks ^^ and Elder energy dragon form can be classed as uber? it FUJIN rocks!

Romanv12
Newbie
Newbie

Posts : 6
Join date : 2009-07-07

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by PieLover31416 on 2009-07-07, 04:50

^Lucky. I missed out on Asgard. >.<

Now I have to wait until Lv105. Razz

4 more Lvs to go...

@X: Lol, yeah, it kinda does. Know who mine is? Shocked
avatar
PieLover31416
Advanced Member
Advanced Member

Posts : 102
Join date : 2009-07-07
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Elosix the Grimjaw on 2009-07-07, 09:47

LOL! I got currently both fujin and asgardian plate&shield, so only thing I need to do is to wait ^_^!
avatar
Elosix the Grimjaw
Newbie
Newbie

Posts : 18
Join date : 2009-07-07
Age : 24
Location : Suomi (finland)

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-07, 10:44

@Pie ive seen that before, what is it?

_________________
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by PieLover31416 on 2009-07-07, 19:41

Digital X wrote:what is it?

*Le Gasp!*

It's Domo-Kun, of course!

Anyway, I have almost enough gold to buy Valhallen Plate. Do you guys think I should, and then sell it for Asgard when the time is right, or should I just keep saving up/buy something else?

Descions, descions. scratch
avatar
PieLover31416
Advanced Member
Advanced Member

Posts : 102
Join date : 2009-07-07
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Captain Kidd on 2009-07-14, 01:03

I've gotten 2 uber armors (Fujin and Golden) in under a month thanks to the mini-sweep for gold/xp Smile

~CaptK
avatar
Captain Kidd
Newbie
Newbie

Posts : 10
Join date : 2009-07-08
Age : 24
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-14, 01:05

i plan to get Vayu soon as an offensive uber

_________________
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by PieLover31416 on 2009-07-14, 23:11

Haha, I think I made a good choice not buying Valhallan (just gonna wait until Lv105 for Asgardian, and I'm also gonna sell Vayu for Fujin) because there's gonna be a new water uber set coming out! ^.^
/crosses fingers that the weapon will be Magic. Razz
Can't wait for it; seems like it's gonna be EPIC. (:

_________________
avatar
PieLover31416
Advanced Member
Advanced Member

Posts : 102
Join date : 2009-07-07
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-14, 23:51

Correction not Vayu, saving for asgard as i said in AQ ACC/DIS

_________________
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by PieLover31416 on 2009-07-15, 00:17

Just a little suggestion, Digi, but you might want to wait until the new uber/epic set comes out, just to see if you might want to get that instead. Wink

_________________
avatar
PieLover31416
Advanced Member
Advanced Member

Posts : 102
Join date : 2009-07-07
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-15, 00:19

I might do, just as long as it doesn't say "coming soon" in the newsletter..

Cos' we could be in for a wait Very Happy

_________________
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by PieLover31416 on 2009-07-15, 00:21

^Lol, yeah. *Mumbles something about ArchMage*

_________________
avatar
PieLover31416
Advanced Member
Advanced Member

Posts : 102
Join date : 2009-07-07
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-15, 00:22

*cough*Assassin*cough* hehe

is it "Ark" mage or "Arch" mage? i mean the pronounciation

_________________
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by PieLover31416 on 2009-07-15, 00:26

Pretty sure it's "arch." Wink

I wonder if this set's gonna be offensive, defensive, or balance. I'm hoping for the first two. Razz

_________________
avatar
PieLover31416
Advanced Member
Advanced Member

Posts : 102
Join date : 2009-07-07
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-16, 17:43

you consider 19 old do you?

_________________
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Ubear on 2009-07-16, 21:37

Lol the retard thinks im emo. Very Happy
It was quite funny annoying him on youtube wasnt it Gaz? ;D
avatar
Ubear
Member
Member

Posts : 20
Join date : 2009-07-06
Age : 26
Location : Chair :D

View user profile http://guardian.battleon.com/Build30/charview.asp?temp=9353531

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-16, 21:43

yeah, he couldnt hack it, and removed our comments without a reply lol
bless him.. ill leave that ^ comment above, so we all can see what a twat he is

_________________
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-16, 21:44

just thinking how can a guest post? dont they have to have an account?

_________________
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Digi on 2009-07-16, 21:44

anyway back on topic!

OMFGZORZ KiNdReD!!11

Edit: tripple post! hehe


Last edited by Digital X on 2009-07-16, 21:45; edited 1 time in total (Reason for editing : because i can..)

_________________
avatar
Digi
Admin
Admin

Posts : 82
Join date : 2009-07-06
Age : 28
Location : London

View user profile http://teepolaq.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Re: AQ~ Ubers Discussion

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum